Sănătate

Sfaturi pentru a manca mai multe legume

Sfaturi pentru a manca mai multe legume

Mânca o cantitate mai mare de legume în fiecare zi este mult mai ușor decât crezi: doar adăugați-le ca ingrediente în preparatele noastre sau ca o garnitura este delicios. Schimba obiceiurile lor, uneori, poate fi dificil la fel de bine ca necesita prea mult. Dar dacă aceste modificări sunt propice pentru sănătatea dumneavoastră, ar trebui să faci tot ce poți pentru a le pune în practică cât mai curând posibil. Prin urmare, în acest articol vom da câteva sfaturi pentru a include mai multe legume in dieta ta.

De ce mananca mai multe legume?

De ce mananca mai multe legume?Legumele sunt parte dintr-o dieta sanatoasa, face o bună cantități de substanțe nutritive (vitamine, proteine, fibre și minerale) și de a le manca poate elimina riscul de a suferi de anumite boli.

Din păcate, legumele sunt din ce în ce mai puțin și mai puțin prezente în feluri de mâncare, în fiecare zi. Dar de ce? Cu siguranta, din diverse motive, ca, de exemplu, alimente conservate sau prelucrate sunt mai rapid de a pregăti decât legume.

În schimb, este foarte important, mai ales dacă aveți copii acasă, să le învețe de la o vârstă fragedă dragostea pentru legume și fructe. Tu ar trebui să asigurați-vă că papilele gustul lor va ști de la început, arome și arome de aceste alimente.

În acest fel, vă va învăța să mănânce sănătos, de asemenea, de către adulți. Ia mai multe legume nu înseamnă dieta, fiind vegetarian, sau bolnav, dar, dimpotrivă, ea servește pentru a te simti bine. În fiecare zi ar trebui să mănânce 400 de grame de legume (de preferat crude). Acest lucru poate părea imposibil, deoarece din suma; apoi, pentru început, puteți crește consumul un pic. Veți vedea că, odată ce ați ajunge la nivelul minim recomandat, organismul va avea nevoie de mai mult și mai mult. Acorde o atenție la aceste sfaturi pentru a fi în măsură să mănânce mai multe legume.

Acele feluri de mâncare pe care o mănânci în fiecare zi poate schimba complet dacă adăugați legume. De exemplu, puteți include: Morcovul tocate în chiftele, Broccoli salatati în tigaie în paste, Vinete în lasagna, etc., Sau prepara omleta prin amestecarea oua, sparanghel, spanac, ciuperci sau broccoli.

Începe să mâncați legume în primele ore ale dimineții.

Începe să mâncați legume în primele ore ale dimineții.Cine spune că micul dejun este permisă numai pe fructe? Deși acest lucru nu este absolut un obicei prost, puteți adăuga, de asemenea, legume la prima masă a zilei.

Unele soluții pot fi cateva felii de rosii sau castraveti, un shake de telina si morcovi sau o omletă preparată cu frunze de spanac. Dacă sunteți incepand de a mânca legume chiar de la primele ore ale dimineții, va fi mai ușor apoi, de asemenea, le mânca în timpul zilei.

Data viitoare când faci cumpărături, asigurați-vă că pentru a pune în coș de legume pe care le-ați încercat înainte. Varia legumele pe care le consuma are avantaje, deoarece, pe de o parte, vă ajută să încorporeze noile substanțe nutritive, dar nu stuferete ce mânca mereu aceleași lucruri.

În timpul iernii, nu există nici o dorință de a mânca alimente mare în calorii. De fapt, multe sunt în nevoie de o masă, pe care le înviere, întoarcerea acasă, de la frigul din stradă. Deci, ceea ce este mai bun decât o supă de legume? Nu ne referim la cele pe care le găsiți deja pregătit de la supermarket, dar de la un „real” supa, ca unul care ar pregăti bunica ta.

Este nevoie de puțin timp și, în plus, puteți ține, de asemenea, un pic să se încălzească într-un timp diferit. În timpul verii, puteți bea milkshake-uri bogate în legume (crude sau fierte) și se adaugă, de asemenea, fructe. În rețete de legume sunt, prin excelență, morcovi, sfecla, telina, spanac si rosii.

Având în vedere că în frigider, și există compartimente potrivite pentru depozitarea de fructe și legume, de multe ori se întâmplă ca acestea să fie oarecum „ascunse” departe la vedere. Și, dacă tu nu știi, că ești acolo, cum veți folosi? O idee bună ar fi de a păstra majoritatea în sertarele sunt adecvate și unele exterior, în așa fel pentru a le avea mereu în vedere. Deci, de îndată ce vă deschideți frigiderul, veți găsi acolo care vă așteaptă și vă invităm să le mănânce.

Oamenii care cred că vegetarienii și veganii mananca doar salata verde si rosii, te înșeli.

Oamenii care cred că vegetarienii și veganii mananca doar salata verde si rosii, te înșeli.Există milioane de rețete pe care le puteți pregăti pentru tine de a mânca mai multe legume va va incanta papilele gustative cu arome noi. Pateu de dovleac, burgeri, sfeclă și linte, lasagna, vinete, și mult mai mult.

Dacă sunteți un iubitor de carne, pui sau pește, puteți profita de pentru a pregăti multe feluri de mâncare laterale diferit de obicei salata in fiecare zi. Incearca un piure de dovlecel pentru omleta, cateva cubulete de dovleac fierte într-o tigaie, etc.

O altă opțiune bună pentru a mânca mai multe legume, și, în același timp, pentru a evita snacks-uri sarate sau snacks-uri, veți avea întotdeauna morcovi sau o grămadă de telina, rosii cherry, cateva rondele de ardei sau felii de castravete pentru a tachineze la nevoie.

Puteți amesteca toate aceste ingrediente cu pasta de Naut (hummus), Avocado (guacamole), Vinete (babaganoush), greacă Iaurt si castravete (tzatziki).

Aceste preparate sunt, de asemenea, excelent pentru a preveni anxietatea cu alimente, și apoi să limiteze consumul de alimente intre mese. Ce mai aștepți pentru? Începeți astăzi!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?